مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:152023-06-24بين الملل

پیش بینی فریدون مجلسی از تنش روسیه و گروه واگنر


یک کارشناس مسائل بین الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فریدون مجلسی در گفت وگو با شفقنا در پاسخ به این سوال که تنش اخیر بین گروه واگنر و وزارت دفاع روسیه به نوعی شورشی داخلی ارزیابی شده است.

این تهدید چقدر جدی است و چقدر می تواند برای مسکو خطر آفرین باشد؟ اظهار داشت: این ماجرا بیش از آنکه برای مسکو خطر آفرین باشد، خفت بار است.

خفت برای یک حکومت نشان دهنده ضعف، عدم توانایی و عدم لیاقت است.

وی افزود: کاری با مشروع یا نامشروع بودن این جنگ ندارم ولی وقتی دولتی به جای اکتفا به نیروهای مردمی، نیروهای ملی و سربازان و ارتش خود در جنگ؛ به گروهی مزدور از اوباشان جامعه متکی می شود باید منتظر رسیدن به چنین درجه ای هم باشد.

مجلسی با بیان اینکه طبقه اوباش به اصول معتقد نیستند و جماعتی از عوام هستند که وقتی قدرت را در دست می گیرند گمان می کنند می توانند هر کاری که دلشان می خواهد انجام بدهند و هر امری را که ترجیح بدهند یا تشخیص بدهند که درست است باید انجام بگیرد گفت: آقای پوتین گروهی از اوباشان را جمع کرده بود و سر آشپز خود را به عنوان فرمانده این گروه منصوب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فریدون مجلسی از تنش روسیه و گروه واگنر

پیش بینی فریدون مجلسی از تنش روسیه و گروه واگنر