مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-14سياسي

نماینده مجلس، حجاب زنان و ماده و تبصره قانونی؛ «یا» هم دارد آقای نوروزی!


وقتی واضح است که هرگز زنی به خاطر نداشتن روسری حبس نخواهد شد چرا به رسانه های ماهواره ای فارسی زبان و شبکه های مختلف سوژه می دهند؟ به یاد آوریم که بعد از قضیه مهسا مقامات نیروی انتظامی اصرار داشتند بازداشت و دستگیری در کار نبوده - نماینده مجلس، حجاب زنان و ماده و تبصره قانونی؛ یا هم دارد آقای نوروزی! وقتی واضح است که هرگز زنی به خاطر نداشتن روسری حبس نخواهد شد چرا به رسانه های ماهواره ای فارسی زبان و شبکه های مختلف سوژه می دهند؟ به یاد آوریم که بعد از قضیه مهسا مقامات نیروی انتظامی اصرار داشتند بازداشت و دستگیری در کار نبوده   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- نایب رییس کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون حبس 10 روز تا 2 ماه برای کسانی شده که حجاب شرعی را رعایت نمی کنند.

آقای حسن نوروزی این سخن را در یک برنامه زنده تلویزیونی (تهران 20) در شبکه پنج یا شبکه تهران سیما و در حضور مجری زن تلویزیون گفته است.

به این بهانه می توان این 10 نکته را پرسش را طرح کرد:  1.

اگر قانون در این باره صراحت دارد و تکلیف روشن است پس چرا ماه هاست بر سر لایحه حجاب بحث می کنند و یکی می گوید کامل و کافی نیست و دیگری می نویسد با سیم خاردار نمی توان جلوی سیل را گرفت و خواستار پس گرفتن آن می شود؟   2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس، حجاب زنان و ماده و تبصره قانونی؛ «یا» هم دارد آقای نوروزی!

نماینده مجلس، حجاب زنان و ماده و تبصره قانونی؛ «یا» هم دارد آقای نوروزی!