مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-16اقتصادي

آغاز گشت های مشترک برای ساماندهی بنگاه های املاک در مازندران


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار بازار املاک و مستغلات استان خبر داد و گفت: گشت های مشترک برای ساماندهی بنگاه های مشاور املاک در سطح شهرهای مازندران به ویژه در شهر ساری مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار بازار املاک و مستغلات استان خبر داد و گفت: گشت های مشترک برای ساماندهی بنگاه های مشاور املاک در سطح شهرهای مازندران به ویژه در شهر ساری مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

علی دیوسالار امروز 25 تیرماه در نخستین جلسه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات مازندران با هدف ساماندهی بنگاه های املاک، اظهار کرد: به زودی و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه های حاضر در جلسه با اهداف ساماندهی و برخورد با متخلفان حوزه بازار مسکن در حدود صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی از بنگاه های املاک و مستغلات سطح شهر بازرسی و سرکشی خواهند کرد و ساری به عنوان مرکز مازندران به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه این کارگروه 15 عضو دارد و ذیل شورای مسکن استان به ریاست استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان فعالیت دارد تصریح کرد: جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گشت های مشترک برای ساماندهی بنگاه های املاک در مازندران

آغاز گشت های مشترک برای ساماندهی بنگاه های املاک در مازندران