مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-25سياسي

پیاده روی مردمی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان اصفهان برگزار می شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار و ایستگاه های فرهنگی در طول مسیر مستقرخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم نگاه تحولی در تبلیغ اظهار داشت: حدود ماه پیش ستاد غدیر در استان اصفهان تشکیل شد و با نگاهی جدید رویدادهای این روز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تسهیل مجوز برگزاری رویدادهای غدیر و تأسیس کارناوال های شادی گفت: متأسفانه در بحث شادی تخصص ویژه نداریم، بنابراین تسهیل گری برای پرداختن به شادی در معابر و ورودی مساجد و ایجاد ایستگاه های صلواتی بدون ایجاد راه بندان در این جلسات بررسی شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به جلسات مشترک با هیات های مذهبی گفت: امروز با ذائقه متفاوت نوجوانان و جوانان در برگزاری رویدادهای مذهبی مواجه هستیم که در جلسات مشترک با هیات های مذهبی به این موارد تاکید شد.

وی با بیان اینکه استقبال جوانان و نوجوانان از مراسمی که در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود نسبت به دیگر مراکز کمتر است، گفت: برای حضور پرشورتر جوانان در مناسبت های عبادی باید تدبیر و برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی مردمی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان اصفهان برگزار می شود

پیاده روی مردمی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان اصفهان برگزار می شود