مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-22سياسي

تحقق کار فرهنگی نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد


مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: تحقق کار فرهنگی زمان بر است و نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمودرضا مهاجری صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ، بحث زمان بری بوده و نمی توان انتظار داشت که مسائل فرهنگی نیز همانند مباحث عمرانی در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسند، گفت: گاهی برای رسیدن به مقصود باید سال ها کار کرد.

وی دیدگاه های مدیران صنعت آب و برق استان به موضوعات فرهنگی را بسیار مطلوب و انسجام بین مدیران و شرکت ها را نیز کاملاً مطلوب و نزدیک توصیف کرد.

مهاجری تاکید کرد: هر برنامه فرهنگی و قرآنی باید با ایده پردازی همراه بوده و در راستای جلب و جذب نسل جوان جامعه باشد.

وی باتوجه به منویات مقام معظم رهبری گفت: گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزیی ترین فعالیت های فردی تا جدی ترین مسئولیت های اجتماعی کشیده شده است.

مهاجری افزود: همین، دلیل ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

محمود محمودی رییس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی هم در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه برنامه های فرهنگی با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کار فرهنگی نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد

تحقق کار فرهنگی نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد