مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-06سياسي

آغاز فعالیت گروه های جهادی طلبه های جهادگر در آذربایجان شرقی


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از آغاز فعالیت گروه های جهادی طلبه های جهادگر کاروان پیشرفت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان، گروه های جهادی بسیج دانشجویی، طلبه های بسیجی در روستاهای محروم مستقر شده و اقدام به انجام فعالیت ها و پروژه های عمرانی  و غیر عمرانی در قالب برنامه های فرهنگی، تعلیم و تربیت به صورت جهادی می ‍ کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران پیشرفت آبادانی و بسیج طلاب سپاه عاشورا و طلاب حوزه علمیه استان در حال حاضر برای مرمت، بازسازی و نوسازی مساجد و مدارس و اجرای برنامه های جذاب فرهنگی شاد و اوقات فراغت برای دانش آموزان در دهستان  هدف روستاهای نگارستان ،گال و سقای  شهرستان ورزقان مشغول خدمت رسانی بوده و در طول یک ماه ماموریت های محوله را به اتمام خواهند رساند.

حسینی عنوان کرد: تکمیل زیر ساخت های مهم روستاها و توجه به معیشت مردم مناطق محروم از اولویت های قرارگاه پیشرفت استان بوده و برای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: این فعالیت ها برای ارائه خدمات بهتر سپاه در مناطق محروم و به منظور تسریع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت گروه های جهادی طلبه های جهادگر در آذربایجان شرقی

آغاز فعالیت گروه های جهادی طلبه های جهادگر در آذربایجان شرقی