مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-18اقتصادي

روش های نوین صادرات برق بخش خصوصی / سرنوشت برق ارزان چه می شود؟


وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فصل گرما که از راه می رسد مسئله تأمین پایدار آب و برق مهمترین مسئله کشور می شود و اهمیتش نسبت به دیگر فصول سال دو چندان خواهد شد.

اواسط خرداد ماه بود که به دلیل ریزش کوه در منطقه چالوس آب ورودی به کلانشهر تهران دچار اختلال شد این مسئله موجب شد تا چند هفته تأمین آب پایدار در مناطق غربی و بخشی از مرکز تهران با چالش همراه شود اما با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته از سوی متخصصان آبفا این موضوع را که می توانست تبدیل به یک بحران شود پشت سر گذاشتیم و هم اکنون در هیچ جای کلانشهر تهران دچار افت فشار نیستیم؛ اما پایتخت نشینی موجب شده است تا کمتر نسبت به وضعیت تأمین آب دیگر استان ها اطلاع داشته باشیم و بدانیم وزارت نیرو چه راه کارهایی را برای تأمین پایدار آب در دیگر استان ها اندیشیده است.

هنوز چندان از ریزش کوه و مشکلات تأمین آب نگذشته است که با آغاز گرمای کم سابقه در کشور تأمین پایدار برق مسئله روز شد؛ به گواه آمارهایی که شرکت توانیر اعلام می کرد مصرف برق در این ایام به رکوردهای بی سابقه 72 هزار مگاوات هم رسید که این میزان از مصرف برق در 11 سال اخیر بی سابقه بود و این میزان مصرف یعنی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های نوین صادرات برق بخش خصوصی / سرنوشت برق ارزان چه می شود؟

روش های نوین صادرات برق بخش خصوصی / سرنوشت برق ارزان چه می شود؟