مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-09حوادث

بازگشت نخستین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد


مدیر حج و زیارت خراسان رضوی از بازگشت نخستین کاروان حجاج خراسانی با 232 زائر از استان های خراسان رضوی و شمالی در عصر امروز به فرودگاه مشهد خبر داد.

- جواد شاد در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین پرواز ورودی حجاج خراسانی حامل 232 زائر و عوامل 2 کاروان استان خراسان رضوی و شمالی با شماره پرواز 1571 هواپیمایی ایران ایر ساعت 17:15 امروز یکشنبه 18 تیرماه وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حجاج استان های خراسان رضوی و شمالی با 49 پرواز هواپیمایی ایران ایر به کشور باز خواهند گشت.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پروازهای برگشت کاروان های حج استان از 18 الی 27 تیرماه انجام خواهد شد و در طول این مدت 11 هزار و 429 زائر و عوامل کاروان های استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با 49 پرواز از فرودگاه های جده و مدینه منوره به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل خواهند شد.

شاد تصریح کرد: از خانواده های حجاج تقاضا دارم به دلیل جلوگیری از ازدحام در فرودگاه مراسم استقبال از حاجیان گرامی را در خارج از محوطه فرودگاه انجام دهند و طبق درخواست اداره کل دامپزشکی استان به دلیل رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از بیماری تب کریمه کنگو، از ذبح گوسفند در معابر جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نخستین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد

بازگشت نخستین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد