مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-06اجتماعي

افزایش گرما در اغلب نقاط کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا یکشنبه 18 تیر در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و از سه شنبه تا پنج شنبه هفته آینده در نوار شرقی و مرکز کشور افزایش نسبی دما داریم.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از فردا تا یکشنبه 18 تیر در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و از سه شنبه تا پنج شنبه هفته آینده در نوار شرقی و مرکز کشور افزایش نسبی دما داریم.

وی افزود: امروز و فردا در ارتفاعات البرز در استان مازندران در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود؛ در این مدت در دامنه های جنوبی البرز در استان های سمنان، تهران و البرز نوار شرقی کشور و مرکز کشور وزش باد و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود که در زابل طوفان شن و گردوخاک بیشتر است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: از شنبه 17 تیر تا دوشنبه 19 تیر آسمانی صاف همراه با  افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

در ضمن علاوه براینکه در شرق کشور وجنوب سمنان و تهران وزش باد و گردوغبار خواهیم داشت در شمال غرب و غرب کشور وزش باد و نفوذ گردوخاک به استان های مرزی موجب کاهش کیفیت هوا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گرما در اغلب نقاط کشور

افزایش گرما در اغلب نقاط کشور