مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18سياسي

وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با گلایه از وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در استان، خواستار رسیدگی فوری وزیر ارتباطات به این موضوع شد.

- ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با گلایه از وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در استان، خواستار رسیدگی فوری وزیر ارتباطات به این موضوع شد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور معاونین وزارتخانه و مدیرکل استان برگزار شد، اظهار کرد: زیبنده مردم کرمان نیست که در حوزه ارتباطات در استان این جایگاه نامناسب را داشته باشند، درخواست داریم برای رساندن کرمان به حد مطلوب در بازه زمانی کوتاه اقدامات عاجل انجام شود.

وی دلیل اصلی طرح سئوال از وزیر را عدم تحقق وعده های اعلام شده دانست و ضمن تشکر از اقدامات دولت سیزدهم تلاش های انجام شده را ناکافی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، در ادامه این نشست شکراللهی نماینده مردم شش شهرستان جنوب کرمان در مجلس نیز خواستار حل مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه اش شد.

همچنین ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خواستار تسریع اجرای فیبر نوری و ارتقاء سایت های روستاهای چمن، صیف آباد، سرگز، کنار صندل، انجر و سالاریه تا پایان شهریور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست

وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست