مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-30بين الملل

خانواده اعضای گرفتار شده منافقین خواستار نجات فرزندان خود شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی از خانواده های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح امروز (جمعه 9 تیرماه) با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی در ایران، - برخی از خانواده های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در ایران از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی از خانواده های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح امروز (جمعه 9 تیرماه) با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی در ایران، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی کردند.

افراد حاضر در این مراسم با در دست داشتن پلاکارد هایی خواهان اجازه دولت آلبانی به آن ها برای سفر به آن کشور و پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.

شرکت کنندگان یک صدا فریاد می زدند؛ آزادی اسیران حق مسلم ماست.

همچنین؛ پلاکارد های مختلفی با محوریت محاکمه مسئولان ارشد منافقین در این تجمع به چشم می خورد.

گفتنی است، چندی پیش صد ها پلیس آلبانی با حمله به مقر گروهک منافقین (کمپ اشرف3) در تیرانا، با نیرو های آن گروهک درگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده اعضای گرفتار شده منافقین خواستار نجات فرزندان خود شدند

خانواده اعضای گرفتار شده منافقین خواستار نجات فرزندان خود شدند