مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12اجتماعي

جذب 363 دانش آموز بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح شهید محمودوند 363 دانش آموز بازمانده از تحصیل در این استان جذب و مشغول به تحصیل شده اند.

- نصرت الله محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شهید محمودوند برای انسداد مبانی بی سوادی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی نظیر احصای دقیق آمار کودکان بازمانده از تحصیل، تشکیل قرارگاه ملی، استانی، منطقه ای و مدرسه ای، شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، تعیین مسئولان پیگیری و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، تکمیل بانک اطلاعاتی در این خصوص و انجام اقدامات مورد نیاز برای جذب، آموزش و نگهداشت کودکان شناسایی شده صورت گرفت.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: با اقدامات صورت گرفته در طرح شهید محمودوند 1033 کودک لازم التعلیم از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع به استان معرفی شدند که با پیگیری های حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان و کارشناسان مناطق هفده گانه از این تعداد 363 کودک بازمانده در دوره ابتدایی و 18 کودک در دوره پیش دبستانی جذب و مشغول به تحصیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از کودکان شناسایی شده بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری شرایط جذب را نداشتند، این کودکان دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 363 دانش آموز بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری

جذب 363 دانش آموز بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری