مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-04سياسي

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از تخفیف عضویت در کانون


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان بر لزوم ارائه خدمات فرهنگی به قشر کم برخوردار تاکید کرد و گفت: مددجویان کمیته امداد از تخفیف عضویت در کانون بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر سه شنبه طی نشستی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم برای خدمات رسانی به تمامی مخاطبان، به ویژه کودکان و نوجوانان کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

وی به تشریح سیاست ها و اهداف این نهاد پرداخت و افزود: کانون از ظرفیت های گسترده مراکز فرهنگی هنری ثابت، کتاب خانه های پستی، مراکز سیار شهری، روستایی و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار است.

میر عظیمی به ظرافت های فعالیت در کانون اشاره و ادامه داد: توان مندی مربیان این مجموعه در جذب و پایدارسازی، تعهد و مهربانی، خصیصه بارزی است که به جذب مخاطب، هدایت کودک و نوجوان در مسیر پرورش استعدادها کمک می کند.

وی با بیان اینکه این حرکت ها را هدف مند و فرآیند محور توصیف کرد و گفت: تمامی فعالیت های کانون پرورش فکری با تکیه بر آموزه های دینی آغاز شده و به کتاب و تربیت نسلی مؤمن، متعهد و انقلابی ختم می شود.

میرعظیمی با تاکید بر اینکه تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، از دیگر اهداف کانون پرورش فکری است، افزود: رسالت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از تخفیف عضویت در کانون

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از تخفیف عضویت در کانون