مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-25اقتصادي

بین المللی سازی شرکت ها و صادرات در دستور کار صندوق نوآوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه 22 درصد از 8700 شرکت دانش بنیان موجود در کشور، در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار فعال هستند، اظهار کرد: - پارک های تخصصی، دو صندوق پژوهش و فناوری تخصصی و 9 صندوق جسورانه بورسی با 1500 میلیارد تومان سرمایه از دیگر ظرفیت های حمایتی هستند که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خیاطیان امروز در آیین افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، برگزاری این نمایشگاه را نمادی از بلوغ اکوسیستم نوآوری کشور دانست و افزود: اگر بخواهیم اجزای این اکوسیستم بالغ را نام ببریم، شرکت های دانش بنیان در راس آن دیده می شود.

وی با بیان اینکه 22 درصد از 8700 شرکت دانش بنیان موجود در کشور، در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار فعال هستند، اظهار کرد: پارک های تخصصی، دو صندوق پژوهش و فناوری تخصصی و 9 صندوق جسورانه بورسی با 1500 میلیارد تومان سرمایه از دیگر ظرفیت های حمایتی هستند که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه می دهند.

خیاطیان، ادامه داد: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان نیاز به جهش در بعد توسعه بازار دارند و توسعه بازارهای صادراتی حوزه ICT موجب جهش شرکت های دانش بنیان خواهد شد؛ از این رو در صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی سازی شرکت ها و صادرات در دستور کار صندوق نوآوری

بین المللی سازی شرکت ها و صادرات در دستور کار صندوق نوآوری