مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-19اقتصادي

معضل آب و فاضلاب رها شده در کوچه و خیابان های میناب تعین تکلیف شود


باحضور معاون بهره برداری و توسعه شبکه های جمع آوری وخطوط انتقال اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان در شهرداری میناب معضل آب و فاضلاب رها شده در کوچه و خیابانهای این شهرستان تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب ، آب و فاضلاب رها شده در کوچه و خیابانهای شهرستان میناب یکی از معضلاتی است که علاوه بر اینکه می تواند مشکلاتی را  در حوزه بهداشت و درمان به مردم وارد کند، به  زیرساختهای شهری این شهرستان هم آسیب وارد کرده است و با وجود  همه پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان در شورا و شهرداری میناب، این مشکل همچنان پا برجا است.

عدم همکاری مدیران آب و فاضلاب استان و شهرستان با شهرداری میناب برای اصلاح و یا رفع مشکلات در این حوزه سبب نگرانی هایی از سوی مردم شده است که برای حل این مشکل، شورا و شهرداری میناب با دعوت از معاون بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب  اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان از مسئولان این اداره کل  بخواهند تا با جدیت برای معضل چند ساله رها سازی فاضلاب رها شده در کوچه و خیابان سطح شهر و فرسودگی شبکه ها را تعیین تکلیف کنند.

  محله لب رودخانه میناب یکی از محلات دارای بافت فرسوده شهرمیناب  است که با قید فوریت در این طرح با برنامه ریزی انجام شده برای حل مشکل فاضلاب و اصلاح شبکه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل آب و فاضلاب رها شده در کوچه و خیابان های میناب تعین تکلیف شود

معضل آب و فاضلاب رها شده در کوچه و خیابان های میناب تعین تکلیف شود