مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-25اقتصادي

فروش 600 هزار ست جهیزیه قسطی در سال


دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: برنامه ریزی شده که در هر فصل 150 هزار ست یعنی در سال 600 هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس هاشمی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: جلسه ای با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و معاون اول رییس جمهوری در دو محور برگزار شد که محور اصلی مربوط به تأمین جهیزیه بود.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: بر این اساس مقرر شده 150 هزار ست جهیزیه با قیمت و کیفیت مناسب به صورت اقساط به زوج های جوان اختصاص یابد.

بنابراین در صورت اجرای طرح پیش بینی می شود در هر فصل 150 هزار ست یعنی در سال 600 هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.

هاشمی با بیان اینکه برای اجرای طرح الزاماتی به معاون اول رییس جمهوری اعلام شد که از جمله آن ها استمرار تأمین مواد اولیه ترجیحاً به شکل اعتباری برای واحدهای تولیدی و تأمین ارز بخش قطعات وارداتی بود که موافقت شد، ابراز امیدواری کرد که شبکه بانکی کشور در این زمینه همکاری کند.

وی افزود: البته باید در رابطه با جزییات طرح صحبت شود تا به جمع بندی برسیم و عملیات تولید و تحویل شروع شود.

هاشمی با بیان اینکه در این جلسه بانک مرکزی برای اولویت تأمین ارز مورد نیاز این طرح قول مساعد داد، گفت: وزیر اقتصاد نیز در رابطه با متغیرهای مربوط به وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 600 هزار ست جهیزیه قسطی در سال

فروش 600 هزار ست جهیزیه قسطی در سال