مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:372023-07-11اقتصادي

اعضای «شانگهای» انجمن سرمایه گذاران تأسیس می کنند


کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای نقشه راه توسعه همکاری های صنعتی را تدوین و همچنین انجمن سرمایه گذاران کشورهای عضو این سازمان را ایجاد خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تا پایان دهه کنونی میلادی، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای انجمن سرمایه گذاران کشورهای عضو این سازمان را ایجاد می کنند.

نظر عزیز سبزعلی معاون وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان در جلسه همکاری های صنعتی سازمان همکاری شانگهای در عصر چالش های جهانی که در چارچوب نمایشگاه اینوپروم-2023 در یکاترینبروگ روسیه برگزار شد، این موضوع را اعلام کرد.

وی گفت: سران عضو شانگهای تا سال 2030 وظایف زیر را برای ما تعیین کردند که شامل تدوین نقشه راهی برای تشویق همکاری های صنعتی بین حلقه های تجاری کشورهای عضو این سازمان است.

به گفته وی، ایجاد انجمن سرمایه گذاران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از جمله دیگر وظایف پیش رو تا پایان دهه فعلی میلادی است.

معاون وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان خاطرنشان کرد: چنین حوزه های فعالیتی برای وزارتخانه های مربوطه پس از نشست شورای سران سازمان همکاری شانگهای که 4 ژوییه به صورت ویدئویی برگزار شد، تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای «شانگهای» انجمن سرمایه گذاران تأسیس می کنند

اعضای «شانگهای» انجمن سرمایه گذاران تأسیس می کنند