مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-17اجتماعي

نمرات «امتحانات نهایی» یا جمع آن با نمرات «مستمر»، کدام در کنکور موثر است؟


به گفته رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، «نمره خام» امتحان نهایی دانش آموزان ابتدا تراز شده، نمرات «تمام دروس» جمع می شود و «نمره کل» برای اعمال سهم 40 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور، - نمرات امتحانات نهایی یا جمع آن با نمرات مستمر ، کدام در کنکور موثر است؟ به گفته رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نمره خام امتحان نهایی دانش آموزان ابتدا "تراز" شده، نمرات تمام دروس جمع می شود و نمره کل برای اعمال سهم 40 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور، در اختیار سازمان سنجش قرار می گیرد.

محسن زارعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج قطعی اعتراض دانش آموزان به نمرات آزمون های نهایی طی امروز، اظهار کرد: امروز نتیجه قطعی نمرات آزمون نهایی دانش آموزان اعلام می شود.

این نمرات خام است.

ابتدا باید تراز شوند، سپس نمرات دروس جمع شود و نهایتا نمره کلی ایجاد شود که ما این نمره کل را برای اعمال سهم 40 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور، در اختیار سازمان سنجش قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بر تمام اعتراضات ثبت شده نسبت به نمرات امتحان نهایی رسیدگی شد، توضیح داد: در این مدت به همه اعتراضات رسیدگی و برگه ها با دقت تصحیح مجدد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات «امتحانات نهایی» یا جمع آن با نمرات «مستمر»، کدام در کنکور موثر است؟

نمرات «امتحانات نهایی» یا جمع آن با نمرات «مستمر»، کدام در کنکور موثر است؟