مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-01حوادث

افزایش حوادث کوهستانی در یزد/ فوت سنگ نورد شیرازی در ارتفاعات دربید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از بروز حادثه در ارتفاعات دربید و فوت کوهنورد و سنگ نورد 29 ساله اهل بوانات استان فارس بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از بروز حادثه در ارتفاعات دربید و فوت کوهنورد و سنگ نورد 29 ساله اهل بوانات استان فارس بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این رابطه اظهار کرد: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر سقوط یک سنگ نورد و کوهنورد 29 ساله اهل بوانات استان فارس در ارتفاعات و کوه های دربید، بلافاصله تیم واکنش سریع استان و تیم پشتیبان با دو دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی و نجاتگران به محل حادثه و پیمودن مسیر و پس از ارزیابی و دسترسی به جسد متوفی و تثبیت بر روی بسکت، وی به پایین ارتفاعات منتقل و تحویل عوامل ذیربط و نیروی انتظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان این که این کوهنورد هنگام سنگ نوردی و بعلت بیرون آمدن ابزار از ارتفاع 30 متری سقوط کرده است، به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می دهد، اشاره و تأکید کرد: شهروندان در صورت وقوع حادثه می توانند با شماره ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حوادث کوهستانی در یزد/ فوت سنگ نورد شیرازی در ارتفاعات دربید

افزایش حوادث کوهستانی در یزد/ فوت سنگ نورد شیرازی در ارتفاعات دربید