مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-28فرهنگي

شخصیت حضرت هاجر (س) سرشار از عواطف مادرانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش میدانی «جهان بانو» روایتی از زنان تاریخ ساز از زمان حضرت حوا تا به امروز است که در آن بازیگرانی جوان نقش های این بانوان را برعهده دارند.

- بازیگر نقش حضرت هاجر (س): تمام تلاش خود را انجام می دهم تا احساسات و عواطف ناب مادرانه شخصیت حضرت هاجر (س) را به مخاطب منتقل کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش میدانی جهان بانو روایتی از زنان تاریخ ساز از زمان حضرت حوا تا به امروز است که در آن بازیگرانی جوان نقش های این بانوان را برعهده دارند.

مهسا بایرامی که ایفاگر نقش حضرت هاجر (س) در این نمایش است، درباره سابقه بازیگری خود گفت: تا امروز در پروژه های مختلفی مثل تئاتر و فیلم کوتاه حضور داشته ام و مجری گری در تلویزیون را هم تجربه کرده ام.

سال پیش در نمایش میدانی روشنای شب تار با محوریت زندگی امام علی (ع) بازی کردم و حالا جهان بانو دومین نمایش میدانی است که در آن حضور دارم.

فصل اول این نمایش سال پیش روی صحنه رفت و امسال برای دومین بار اجرا شده است.

او درباره تجربه بازی در نقش حضرت هاجر (س) توضیح داد: شخصیت حضرت هاجر (س) سرشار از عواطف مادرانه است و تمام تلاشم این است که این احساسات ناب را به مخاطبان منتقل کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت حضرت هاجر (س) سرشار از عواطف مادرانه است

شخصیت حضرت هاجر (س) سرشار از عواطف مادرانه است