مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:072023-07-06حوادث

محموله قاچاق میلیاردی در دیلم به مقصد نرسید


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق و کشف محموله لوازم جانبی موبایل به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دیلم با محوریت پلیس اگاهی در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز مسیرهای خاکی منتهی به استان همجوار را مورد رصد قرار داده که به چندین خودرو مشکوک به حمل کالای قاچاق برخورد کرده و لذا جهت بررسی اقدام به توقیف خودروها  کردند.

  وی افزود: با تلاش مأموران و با استفاده از امکانات موجود تعداد سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

  سردار سوسنی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ها انواع کالای قاچاق از قبیل، لوازم جانبی گوشی موبایل ،لوازم خانگی، لوازم برقی فاقد هرگونه مدارک معتبر و مثبته گمرکی کشف شد، بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله توقیفی 11 میلیارد ریال برآورد شد.

  فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله قاچاق میلیاردی در دیلم به مقصد نرسید

محموله قاچاق میلیاردی در دیلم به مقصد نرسید