مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-14سياسي

حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می شود


حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می شود و همه باید تلاش کنیم تا عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: رعایت تقوا تضمین کننده همه حسنات است و تقوا را باید ضامن خیرات دانست.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عزای حسینی افزود: امام حسین از صحنه و فرصت عاشورا برای به تصویر کشیدن نسخه کامل و حقیقی قرآن استفاده کرد.

امام جمعه ارداق ادامه داد: باید از فرصت ماه مبارک محرم برای شناخت و همچنین معرفی اهداف آثار قیام کربلا و امام حسین (ع) به جامعه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همه باید به نوبه خود تلاش کنیم تا محرم امسال نیز شور و شعور حسینی در جامعه نمایان شود و جامعه در این ماه رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به سفر رییس دولت سیزدهم به آفریقا ادامه داد: این سفر در راستا و ادامه ارتباط دولت و ملت ایران با کشورهای دیگر و تغییر شیوه دیپلماسی از چند کشور محدود و نشانگر دیپلماسی متوازن جمهوری اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری با شکوه جشن های غدیر عنوان کرد: این جشن ها نشان داد برنامه ریزی مناسب و استفاده صحیح از ظرفیت مردمی می تواند باعث کارهای بزرگ و خلق حماسه در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می شود

حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می شود