مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-21اقتصادي

15 هزار تن روغن خام خوراکی در اسکله بندرانزلی تخلیه شد


به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، سه فروند کشتی حامل 15 هزار تن روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی پهلوگیری و و به صورت همزمان تخلیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، مجتبی نظری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پهلوگیری چند کشتی در اسکله های انزلی اظهار کرد: 3 فروند کشتی با مجموع 15 هزار تن روغن خوراکی همزمان در اسکله های بندرانزلی پهلوگیری و تخلیه شدند.

  وی با بیان اینکه روغن خوراکی 2 فروند کشتی از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و یک کشتی نیز به صورت حمل یکسره مورد تخلیه و انتقال انجام گرفت، گفت: تمامی این کشتی ها دارای ظرفیت پنج هزار تنی بوده و از روسیه به بندرانزلی انتقال یافتند.

  معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن مجتمع بندری انزلی 16 هزار تن بوده، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک 40 هزار تن دیگر به ظرفیت نگهداری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی افزوده خواهد شد.

  نظری با اشاره به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در سال 1402 بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد 380 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تن روغن خام خوراکی در اسکله بندرانزلی تخلیه شد

15 هزار تن روغن خام خوراکی در اسکله بندرانزلی تخلیه شد