مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-25سياسي

راه اندازی اولین آموزشگاه شبانه روزی قرآنی خوزستان در شادگان


این اداره کل اولین آموزشگاه شبانه روزی قرآنی استان را در شهرستان شادگان افتتاح خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مناطق کم برخوردار استان بیان کرد: یکی از مهمترین راهبردهای دولت مردمی در تحقق نظام حکمرانی مردمی در سطح کشور عدالت محوری است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش خوزستان در ارائه خدمات آموزشی و تربیتی نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارد و در این راستا اولین آموزشگاه شبانه روزی قرآنی استان را در شهرستان شادگان افتتاح خواهد کرد.

حمیدی نژاد با اظهار اینکه توسعه متوازن بین رشته ای در امر هدایت تحصیلی به یک اولویت راهبردی در سطح مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان مبدل شده است، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 73 هزار دانش آموز پایه نهم در خوزستان به پایه دهم هدایت تحصیلی شدند؛ البته مهمترین راهبرد در این بخش هدایت بیشتر دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی در بخش فنی حرفه ای و کاردانش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت آموزش های مهارتی در سطح استان گفت: خوزستان با برنامه ریزی های صورت گرفته موفق به تحقق رشد 10 درصدی در میانگین توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش و کسب رتبه دوم در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین آموزشگاه شبانه روزی قرآنی خوزستان در شادگان

راه اندازی اولین آموزشگاه شبانه روزی قرآنی خوزستان در شادگان