مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-13سياسي

سردار سلامی:طومار دشمنان را درهم می پیچیم


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:کسی که محاربه کند محکم مقابله می کنیم کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می پیچیم، اما عده ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می روند نجات دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه خوزستان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر به خوزستان و در حاشیه جلسه با فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست های دشمنان؛ راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سردار سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن گفت: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست ها بجنگیم.

  وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است گفت: این آتش، زمانی گلوله های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است، در عین حال خوزستان سرشار از قوت است که میتواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، اقتصاد ما، افتخار ما و فرهنگ ما در خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی:طومار دشمنان را درهم می پیچیم

سردار سلامی:طومار دشمنان را درهم می پیچیم