مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-22سياسي

گامی دیگر برای رفع مشکلات کرمانشاه با سفر استاندار به «صحنه»


نهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به همراه معاونان و مدیران کل مرتبط با رویکرد جدید و کارشناسی در راستای حل مشکلات و دغدغه های اصلی، امروز به شهرستان صحنه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ادامه سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه با رویکرد جدید و کارشناسی در راستای حل مشکلات و دغدغه های اصلی، امروز به شهرستان صحنه رسید.

محمدطیب صحرایی در نهمین سفر شهرستانی به همراه معاونان و مدیران کل مرتبط در سفر با استقبال فرماندار و مدیران این شهرستان وارد صحنه شد.

استاندار کرمانشاه در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای گمنام صحنه با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار کرمانشاه در این سفر کاری یک روزه، ضمن بازدید از پروژه نهضت مسکن ملی شهر صحنه؛ عملیات ساخت 250 واحد مسکونی در 73 قطعه آغاز شد.

صحرایی در حاشیه بازدید از این پروژه بر بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان تأکید کرد: طرح ویژه استانداری کرمانشاه برای کمک سه جانبه به متقاضیان نهضت ملی مسکن کاهش طبقات مسکن ملی در شهرهایی که مشکل زمین ندارند.

  استاندار کرمانشاه از کاهش طبقات مسکن ملی استان در شهرهایی که مشکل زمین ندارند، خبر داد و گفت: این موضوع از سه نظر به سود مردم است؛ نخست کاهش آورده متقاضیان، دوم تامین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر برای رفع مشکلات کرمانشاه با سفر استاندار به «صحنه»

گامی دیگر برای رفع مشکلات کرمانشاه با سفر استاندار به «صحنه»