مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-12سياسي

اعلام فهرست پیشنهادهای جمعیت جانبازان برای اصلاح برنامه هفتم


دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی مکاتبه ای با رییس مجلس، فهرستی از پیشنهادهای اصلاحی برای اعمال در لایحه برنامه هفتم توسعه را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی شاکری طی نامه ای خطاب به محمدباقر قالیباف و جمعی از نمایندگان جمع بندی کارشناسی و حقوقی جمعیت جانبازان از محتوای لایحه برنامه هفتم توسعه در حوزه امور ایثارگران را در دو بخش نقد روشی تنظیم برنامه مذکور و نیز احکام پیشنهادی اصلاحی، تنقیحی و تجمیعی با مجلس شورای اسلامی در میان گذاشت.

در این نامه در بخش نقد روشی تنظیم برنامه هفتم به انتقاد از بند ت ماده 31 این لایحه پرداخته که بر اساس آن بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است تا پایان سال اول برنامه نسبت به اصلاح، تنقیح و تجمیع تمام قوانین و مقررات موجود در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران تا پایان سال اول برنامه اقدام و مراتب را برای انجام اقدامات قانونی به دولت گزارش کند.

شاکری در این نامه با انتقاد از اینکه دست بنیاد شهید برای تنقیح و تجمیع قوانین مصوب گذشته تا یک سال باز گذاشته شده است، تاکید کرد: این در شرایطی است که حسب گزارش رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجموع قوانین مصوب دوره های مجلس فقط 19 درصد آن به مرحله آیین نامه اجرایی رسیده و در دوره مدیریت اخیر نیز 10 درصد دیگر توانست چنین مراحلی را طی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فهرست پیشنهادهای جمعیت جانبازان برای اصلاح برنامه هفتم

اعلام فهرست پیشنهادهای جمعیت جانبازان برای اصلاح برنامه هفتم