مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-14اقتصادي

جشنواره ملی تولیدات زنان روستایی و عشایر در کرمان برگزار می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بر لزوم توجه تولیدکنندگان نسبت به برندسازی تاکید کرد و از برگزاری جشنواره ملی تولیدات زنان عشایر و روستایی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بر لزوم توجه تولیدکنندگان نسبت به برندسازی تاکید کرد و از برگزاری جشنواره ملی تولیدات زنان عشایر و روستایی خبر داد.

دکتر احمد احمدپور 22 تیرماه در آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه عرضه تولیدات زنان عشایر و روستایی جنوب کرمان در شهر درب بهشت جیرفت گفت: وظیفه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان حمایت و همراهی با تولیدکنندگان است که تاکنون چهار نمایشگاه و جشنواره برگزار شده است.

وی با اشاره به تولید چهار و نیم میلیون تن تولیدات بخش کشاورزی افزود: وظیفه ما معرفی توانمندی و ظرفیت های نقطه به نقطه این منطقه زرخیز است که با برگزاری جشنواره مرکبات و خرمای کلوته بخشی از خلاءها شناسایی و برطرف شدند و می طلبد با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه جشنواره های متنوع و متعددی را برگزار کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، جشنواره تولیدات زنان روستایی و عشایر را در راستای حمایت از تولید ملی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه با 34 غرفه دایر شده که 24 غرفه در بخش کشاورزی است و یک کار خوب و پسندیده ای بوده و باید با مساعدت شهرداری به صورت روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی تولیدات زنان روستایی و عشایر در کرمان برگزار می شود

جشنواره ملی تولیدات زنان روستایی و عشایر در کرمان برگزار می شود