مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-19پزشكي

همسرآزاری و کودک آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی بهار


امروز طی مراسمی به مناسبت هفته بهزیستی نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/همدان امروز طی مراسمی به مناسبت هفته بهزیستی نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

رییس اداره بهزیستی بهار در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز به عنوان نخستین مرکز مشاوره تخصصی روان درمانی و روانشناختی شهرستان بهار و سی اُمین مرکز سطح استان همدان بوده که در ذیل مجموعه معاونت پیشگیری و دفتر مشاوره بهزیستی استان در حال فعالیت بوده و قرار است خدمات مختلفی را در زمینه مشاوره روان درمانی، روان شناختی، آزمون روانبخشی و طرح های پیشگیری از برخی اختلالات در روان و طلاق و آموزش و مشاوره خانوادگی ارائه بدهد.

محمد قادری احسان پور خاطرنشان کرد: این مرکز مشاوره در بخش های مختلف درمان اختلالات روانشناختی از جمله اضطراب، وسواس، مشاوره های کودک و نوجوانان، مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی از امروز خدمات رسانی خود را آغاز می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته با اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی شهرستان 864 مورد تماس برقرار شده که بیشترین تماس ها در رابطه با همسرآزاری و کودک آزاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسرآزاری و کودک آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی بهار

همسرآزاری و کودک آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی بهار