مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-26ورزشي

واکنش نصیرشلال به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی


سرمربی تیم ملی وزنه برداری در واکنش به نبود کیانوش رستمی در رکوردگیری گفت: هر کسی که در رکوردگیری های ما خوب عمل کند در قالب تیم ملی قرار می گیرد.

  - سرمربی تیم ملی وزنه برداری در واکنش به نبود کیانوش رستمی در رکوردگیری گفت: هر کسی که در رکوردگیری های ما خوب عمل کند در قالب تیم ملی قرار می گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نواب نصیرشلال در حاشیه اولین رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قهرمانی جهان 2023 و بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: این دومین رکوردگیری ما برای قهرمانی جهان است.

اولین رکوردگیری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی است.

با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا مسابقات پیش رو باقی مانده است نفراتی که در اردوی تیم ملی داریم را ارزیابی می کنیم و از بین حدودا 20 نفری که در اردوی تیم ملی هستند سعی می کنیم 10 تا 12 نفر را برای مسابقات آماده کنیم.

نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به ترکیب نفرات تیم ملی دست پیدا کرده است؟ گفت: با توجه به فرصت محدودی که برای رد کردن اسامی وجود دارد به هر حال در این مدت به 60 تا 70 درصد از ترکیب نفرات رسیده ایم و در مدت زمانی که فدراسیون جهانی برای ما تعیین کرده است سعی می کنیم به ترکیب اصلی خود برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نصیرشلال به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی

واکنش نصیرشلال به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی