مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-11سياسي

متضرر شدن کشاورزان هشترودی بر اثر سرمازدگی و خشکسالی


نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از متضرر شدن کشاورزان هشترودی بر اثر سرما زدگی و خشکسالی خبر داد و افزود: از مسئولان ذیربط می خواهیم تدابیری اتخاذ کنند که با پرداخت به موقع بیمه کشاورزی، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از متضرر شدن کشاورزان هشترودی بر اثر سرما زدگی و خشکسالی خبر داد و افزود: از مسئولان ذیربط می خواهیم تدابیری اتخاذ کنند که با پرداخت به موقع بیمه کشاورزی، خسارات کشاورزان جبران شود.

سید حمزه امینی روز سه شنبه، 20 تیرماه، در مراسم جشن برداشت گندم در هشترود، گفت: مسئله تهیه نان در هشترود و استان هر چه زودتر توسط دولت احل و فصل شود.

سیلوداران دولتی ساعات کاری خود را بالا ببرند تا کشاورزان بتوانند محصول برداشت شده خود را در هر ساعت از شبانه روز به سیلوها تحویل دهند.

رییس اداره جهاد کشاورزی هشترود نیز در این جشن از برداشت 100 هزارتن گندم از 95 هزار هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اردشیر عسگری خاطر نشان کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزان هشترودی مقدار 70 هزار تن خواهد بود و مابقی برای مصارف خانگی، بوجاری بذر و .

استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشترود انبار غله استان می باشد، افزود: این مقدار گندم برداشت شده از93 هزار و 500 هکتار دیم و 1500 هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متضرر شدن کشاورزان هشترودی بر اثر سرمازدگی و خشکسالی

متضرر شدن کشاورزان هشترودی بر اثر سرمازدگی و خشکسالی