مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03سياسي

«مهمانی سادات» در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود


جشن «مهمانی سادات» به منظور گرامیداشت دهه ولایت و تکریم دختران سادات نوجوان، امروز دوشنبه 12 تیر در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

- جشن مهمانی سادات به منظور گرامیداشت دهه ولایت و تکریم دختران سادات نوجوان، امروز دوشنبه 12 تیر در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با چهاردهم ذی الحجه با رویکرد احترام به سادات نوجوان، در قالب برنامه ای فرهنگی، جشن مهمانی سادات با طراحی و مشارکت گروه های مردمی و با استفاده از ظرفیت دختران سادات نوجوان به اجرا در می آید.

در جشن مهمانی سادات که از ساعت 17 امروز دوشنبه دوازدهم تیر در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق به اجرا در می آید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان امیر عباس شالباف ، برنامه توسط دو مجری دختر نوجوان تارا گرایی و تسنیم حاجی حسینی آغاز می شود و نوجوان هنرمند هانیه شمسایی ، قطعه تک نوازی تنبک اجرا می کند.

پخش کلیپی از فعالیت های روزمره چهار نوجوان دختر سادات منتخب منطقه کوثر السادات مزینانی، مطهره و مهدیه سادات حسینی، لیلا سادات سجادیان و نغمه السادات تقوی که توسط نوجوانان تصویربرداری و تدوین شده است از دیگر بخش های جشن است که با حضور مدیریت فرهنگی هنری منطقه با اهدای جوایزی از این سادات نوجوان تکریم می شود و تمامی دختران نوجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمانی سادات» در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود

«مهمانی سادات» در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود