مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-10سياسي

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود


اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب روز چهارشنبه 21 تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رییس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی اجتماع مردمی عفاف و حجاب  اظهارداشت: طرح و نقشه انگلیس خبیث در ایران اسلامی و در منطقه غرب آسیا از قدیم طرح بسیار خطرناک و بسیار مکارانه و خباثت آمیز بود که در جهت دین زدایی و غربی سازی کشورهای مسلمان نقشه و طرح بسیار شومی داشتند و در راستای تضعیف قوت و قدرت ایران عزیز بسیار تلاش کردند ولی با موانع بزرگ مردم و روحانیت در برابر زیاده خواهی و چپاول روبه رو شدند.

وی ادامه داد: بن مایه دینی و معرفتی که در مردم ایران وجود داشت اجازه پیشروی و دسترسی انگلیس خبیث به این خواسته را نداد و با هوشیاری که مردم و علمای دین در این کشور داشتند پروژه دشمنان با شکست مواجه شد.

 وی افزود: سال 1314 هجری شمسی،  حدود دو تا سه هزار نفر از افراد تحصن کرده در مسجد گوهرشاد را با تیر بار به شهادت رساندند اما مردم ایستادگی و از دین جانانه دفاع کردند که سبب برچیده شدن بساط طرح کشف حجاب رضا خانی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باوجود شکست طرح کشف حجاب در آن سال ها، دشمن، دست  از  تهاجم فرهنگی برنداشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود