مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-26سياسي

جبهه سازی برای اسلام و تشییع از اقدامات مهم امام باقر(ع) بوده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جبهه سازی برای اسلام و تشییع از اقدامات مهم امام باقر(ع) بوده است.

- کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جبهه سازی برای اسلام و تشییع از اقدامات مهم امام باقر(ع) بوده است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع)، اظهار کرد: امام باقر (ع) از جمله افرادی است که در واقعه کربلا حضور داشتند و آن مصیبت اعظم را درک کردند و همواره وقایع کربلا را برای شیعیان نقل می کردند.

وی افزود: در دوران امام باقر (ع) مقداری از فضای مسموم برعلیه شیعیان کاسته شد و ایشان و امام صادق (ع) توانستند معارف اهل بیت (ع) را در جامعه نشر دهند و بسیاری از احادیث امروز نقل شده از زمان این 2 امام بزرگوار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات امام باقر (ع) در مدت امامت 19 ساله خود جبهه سازی برای اسلام و شیعه بود و توانستند بسیاری از معارف اهل بیت (ع) را به شاگردان خود آموزش دهند.

احمدی بیان کرد: امام باقر (ع) شجاع بودن، امانت دار بودن، راز داری، شب زنده داری و ایستادگی در برابر ظلم را از ویژگی های شیعیان برشمردند که می توان بسیاری از این صفات را در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کرد که چگونه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه سازی برای اسلام و تشییع از اقدامات مهم امام باقر(ع) بوده است

جبهه سازی برای اسلام و تشییع از اقدامات مهم امام باقر(ع) بوده است