مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 04:502023-06-23بين الملل

طرح سنای آمریکا درباره حمله هسته ای روسیه در اوکراین


سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، لیندسی گراهام ، سناتور آمریکایی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنار سناتور ریچارد بلومنتال اعلام کرد که قانونگذاران آمریکایی در حال ارائه قطعنامه ای هستند تا استفاده از سلاح هسته ای توسط روسیه در اوکراین را به عنوان حمله به ناتو در نظر بگیرند و به آن پاسخ دهند.

گراهام گفت: ما امروز یک قطعنامه سنا را معرفی می کنیم که می گوید اگر روسیه، یا بلاروس یا نماینده روسیه یک بمب و یا سلاح هسته ای را در داخل اوکراین منفجر کنند… چنین حمله ای باید حمله به خود ناتو تلقی شود.

گراهام گفت: سناتورها معتقدند که سلاح هسته ای مورد استفاده در اوکراین بخش بزرگی از اروپا را به عنوان متحدان ایالات متحده در ناتو، تحت تابش پرتوهای هسته ای و تأثیر قرار می دهد.

گراهام گفت: قطعنامه گراهام بلومنتال همچنین بیانگر این باور است که استقرار تسلیحات هسته ای تاکتیکی روسیه در بلاروس تهدیدی برای اوکراین و ناتو است.

گراهام افزود: علاوه بر این، این قطعنامه از دولت بایدن می خواهد که با ناتو و سایر شرکای اروپایی برای ایجاد پاسخی جامع برای به حداقل رساندن تهدید علیه غیرنظامیان و هماهنگ کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنای آمریکا درباره حمله هسته ای روسیه در اوکراین

طرح سنای آمریکا درباره حمله هسته ای روسیه در اوکراین