مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 21:512023-07-11سياسي

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمدعلی زلفی گل در این حکم خطاب به دکتر ظهیری نیا آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

مصطفی ظهیری نیا (زاده میناب_ 1354) دانش آموخته رشته جامعه شناسی (گرایش گروه های اجتماعی) از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با مرتبه دانشیار است که در سوابق مدیریتی و اجرایی خود، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، معاون اداری، مالی و معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان را دارد.

وی همچنین حدود 20 طرح پژوهشی در زمینه تحصیلات تخصصی خود به انجام رسانده و بیش از 45 مقاله علمی، پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین المللی به چاپ رسانده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاش های دکتر محمد صادقی رییس دانشگاه هرمزگان، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد