مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-13اقتصادي

درآمد مالیاتی استان اردبیل در سال گذشته یک هزار و 830 میلیارد تومان بود


مدیرکل امورمالیاتی استان اردبیل گفت: ارائه اظهارنامه و فرم تبصره 100 در اردبیل با افزایش 26 درصدی به بیش از 98 هزار مورد رسیده است و درآمد مالیاتی استان اردبیل یک هزار و 830 میلیارد تومان بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش سرخانی مقدم عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی برگزار شد اظهار کرد: در سال 1401 ارائه اظهارنامه مالیاتی و فرم تبصره 100 توسط مودیان با افزایش 26 درصدی به بیش از 98 هزار مورد نسبت به سال قبل رسیده و امروز شاهد شکوفایی داده و اطلاعات، ارائه اظهارنامه و رشد درآمد مالیاتی در سطح کشور و علی الخصوص استان اردبیل هستیم و این موفقیت نتیجه تعامل و همسویی بین دستگاه مالیاتی، اصناف و  اصحاب رسانه است.

وی افزود: در سال گذشته کل درآمدهای مالیاتی کشور 472 همت بوده است و درآمد مالیاتی استان اردبیل یک هزار و 830 میلیارد تومان بود که با سهم 0/38 درصدی در رتبه 24 استانی در بین 40 اداره مالیاتی قرار دارد و رتبه بندی استان ها بر اساس شاخص های که قابلیت مقایسه نسبت به سال قبل انجام می شود.

مدیرکل امورمالیاتی استان اردبیل با اشاره به سفری که دادستان انتظامی مالیاتی کشور به استان داشت، گفت: از سوی رییس سازمان امور مالیاتی کشور اختیاراتی به مدیران استانی تفویض شده که بر این اساس سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مالیاتی استان اردبیل در سال گذشته یک هزار و 830 میلیارد تومان بود

درآمد مالیاتی استان اردبیل در سال گذشته یک هزار و 830 میلیارد تومان بود