مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-01دانش

دومین حضور موفق دانشگاه خلیج فارس در نظام رتبه بندی دانشگاه های آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مدرسی رییس دانشگاه خلیج فارس روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار یازدهمین ویرایش رتبه بندی دانشگاه های آسیایی موسسه آموزش عالی تایمز اظهار کرد: - رییس دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه در نظام رتبه بندی دانشگاه های آسیایی موسسه آموزش عالی تایمز دومین حضور موفق خود را تجربه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مدرسی رییس دانشگاه خلیج فارس روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار یازدهمین ویرایش رتبه بندی دانشگاه های آسیایی موسسه آموزش عالی تایمز اظهار کرد: در این نسخه، 928 دانشگاه از 36 کشور و منطقه حضور دارند که از این شمار، 669 دانشگاه حائز رتبه شده اند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته 99 دانشگاه به این رتبه بندی اضافه شده که کشورهای پاکستان، ایران و ترکیه بیشترین تعداد دانشگاه ها را به خود اختصاص داده اند.

مدرسی ادامه داد: طبق فهرست اعلام شده از سوی موسسه آموزش عالی تایمز، دانشگاه خلیج فارس در سال جاری نیز موفق به حفظ جایگاه پیشین خود در نظام رتبه بندی دانشگاه های آسیایی شده است.

رییس دانشگاه خلیج فارس گفت: این موضوع از این لحاظ حائز اهمیت است که هر سال بر تعداد دانشگاه های متقاضی برای ارزیابی در این نظام رتبه بندی افزوده و رقابت برای حفظ جایگاه دشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین حضور موفق دانشگاه خلیج فارس در نظام رتبه بندی دانشگاه های آسیایی

دومین حضور موفق دانشگاه خلیج فارس در نظام رتبه بندی دانشگاه های آسیایی