مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-24ورزشي

توجه بیش از پیش به تولید محتوای فرهنگی در حوزه جمعیت ضروری است


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بر تولید بیشتر محتوای رسانه ای فرهنگی در حوزه جمعیت و معطوف نمودن توجه نخبگان و هنرمندان جامعه به این حوزه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد علی چوبینی در آیین اختتامیه رویداد جایزه استانی جمعیت با بیان اینکه برای بحران جمعیت تعاریف مشخصی ارائه شده است، گفت: امروزه موضوع جمعیت جز پنج مولفه مهم و اصلی قدرت کشورها است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی در ادامه عنوان کرد: کشورهای در حال توسعه، امروز کشورهایی هستند که از مزیت جمعیت بهره می برند.

این در حالیست که در کشور  بالغ بر 30 سال در باب کنترل جمعیت کار فرهنگی انجام شد و جبران این خسران هم اکنون نیازمند اقدامات فرهنگی است.

چوبینی افزود: امروز نیاز است این  مقوله به عنوان مسئله مهم کشور و جزو اولویت های اصلی نظام مطرح شود و این اتفاق نیازمند یک حرکت و عزم جدی همگانی است تا همه به آن توجه جدی داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین بر تولید و نشر بیشتر محتوای رسانه ای فرهنگی در این حوزه و معطوف نمودن توجه نخبگان و هنرمندان جامعه بیش از پیش به این حوزه تأکید کرد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ملی فیلم کوتاه و رسانه های دیجیتال از دیگر موضوعات مورد اشاره معاون فرهنگی شهردار شیراز بود و وی گفت: این برنامه فرهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه بیش از پیش به تولید محتوای فرهنگی در حوزه جمعیت ضروری است

توجه بیش از پیش به تولید محتوای فرهنگی در حوزه جمعیت ضروری است