مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-22سياسي

وصل زوج های کردستانی در جشن بزرگ جوانان ایران زمین


ازدواج همیشه زیبا است و پیام عشق و شیرینی با خود دارد، در وضعیت امروزه جامعه که ازدواج و جمعیت رو به کاهش است، این شیرینی بیشتر هم می شود.

- ایسنا/کردستان ازدواج همیشه زیبا است و پیام عشق و شیرینی با خود دارد، در وضعیت امروزه جامعه که ازدواج و جمعیت رو به کاهش است، این شیرینی بیشتر هم می شود.

چهارشنبه 31 خرداد به مناسبت هفته ازدواج جشنی در سالن اجتماعات مجموعه ایثار سنندج همزمان با کل کشور برای زوج های نوعروس برگزار شد.

جشنی با عنوان وصال، جشنی بزرگ با حضور جوانان این مرز و بوم، جوانانی که امید به دولتمردان دارند تا بهتر زندگی را آغاز کنند.

آیین نکوداشت ازدواج 400 زوج استان کردستان همزمان با مراسم هایی در جای جای کشور و در راس آنها مراسمی در تهران با پیام ریاست جمهوری، تلاشی برای وصال زوج هایی که آمدند تا وصال خود را به همگان بگویند و تا ابد دست در دست هم نهند.

پچ پچ کنان با لبخندهایی عاشقانه و همه امیدوار در سالنی که منتظرند، انگار قرار بود مسئولین شروع زندگیشان را اعلام کنند، وصل از نوع جمعی.

سالنی تاریک و بدون تهویه که تنها با چند عدد بنر آراسته شده بود، بوی هزاران عطر همچون عروسی ها تا سقف سالن رسیده بود و در همان ابتدای مراسم، برگزارکنندگان با کمبود جا روبرو شدند که به گفته ایشان تنها عروس و داماد به این مراسم دعوت شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصل زوج های کردستانی در جشن بزرگ جوانان ایران زمین

وصل زوج های کردستانی در جشن بزرگ جوانان ایران زمین