مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-04سياسي

دومین کلان بیمارستان ایران چه ویژگی هایی دارد؟


کلان بیمارستان غدیر، با زیربنای 62000 متر مربع در5 بلوک و 13 طبقه با ظرفیت 821 تخت و امکانات بی نظیر در تراز و استاندارد های برتر جهانی از جمله اتاق عمل های جراحی هوشمند با 24 تخت جزو مجهزترین بیمارستان های کشور است.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: چندی پیش پروژه ساخت بیمارستان مهدی کلینیک به همت یکی از خیرین سلامت افتتاح شد.

این بیمارستان بسیار مدرن و مطابق با استاندارد های روز جهانی، با 38 اتاق عمل و اورژانس فوق پیشرفته مجهز به باند هلی کوپتر، بزرگ ترین پروژه ملی سلامت در تاریخ کشور است که به صورت تقریباً هوشمند و به لحاظ امنیت سازه بسیار مستحکم طراحی و ساخته شده و قریب به یک هزار تخت بستری به مجموعه تخت های بیمارستانی کشور اضافه کرد.

همچنین درمانگاه بیمارستان مهدی کلینیک در فضایی حدود هشت هزار مترمربع ظرفیت مراجعات سرپایی را یک و نیم تا دو برابر افزایش داد.

پس از افتتاح موفق این ابر بیمارستان روز گذشته وزیر بهداشت خبر از افتتاح دومین ابر بیمارستان کشور داد؛ پروژه درمانی که نقش بسزایی در درمان سریع تر بیماران و کاهش هزینه های درمان آن ها خواهد داشت.

پروژه کلان بیمارستان غدیر به همت یکی از خیرین سلامت در سال 1390 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع آغاز شد و در سال 1394 با پیشرفت فیزیکی حدود 5 درصد برای تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کلان بیمارستان ایران چه ویژگی هایی دارد؟

دومین کلان بیمارستان ایران چه ویژگی هایی دارد؟