مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-10سياسي

شهردار بجنورد 3 ماهه انتخاب می شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: شهردار مرکز استان حداکثر طی 3 ماه آینده انتخاب خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: شهردار مرکز استان حداکثر طی 3 ماه آینده انتخاب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اربابی 19 تیرماه در یکصد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: پس از فراز و نشیب هایی که طی هفته ها و ماه های اخیر وجود داشت، در نهایت زوایایی بین مدیریت شهری و شورای شهر پیدا شد که حتی به خارج از مجموعه شورای شهر نیز سرایت کرد و مردم از آن متضرر شده بودند.

وی ادامه داد: نهایتاً شورای اسلامی شهر بجنورد به این تصمیم رسید که با طرح سوال و استیضاح، پایان دهنده فراز و نشیب ها باشد و مجموعه مدیریت شهری را به سمت اهداف شورای شهر و ارائه خدمات کیفی برای مردم حرکت دهد.

وی افزود: این فرایند در نهایت به استعفای شهردار پیشین بجنورد انجامید و با تصمیم همه اعضای حاضر در شورای اسلامی شهر، محمدعلی کشمیری از نیروهای باسابقه شهرداری مرکز استان به عنوان سرپرست انتخاب شد.

اربابی بیان کرد: تلاش همه اعضای شورای اسلامی، اعتلای شهر بجنورد است و در این راستا تلاش می شود تا حداکثر طی 3 ماه آینده، شهردار منتخب اعضای شورای شهر انتخاب و به خدمت رسانی مشغول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بجنورد 3 ماهه انتخاب می شود

شهردار بجنورد 3 ماهه انتخاب می شود