مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-15سياسي

گروه های جهادی و مردمی از مدیران استان بوشهر مطالبه گری کردند


گروه های جهادی و مردمی در نشست های جداگانه ای به صورت بی واسطه از مدیران استان بوشهر مطالبه گری کردند.

- معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دیدار و گفت وگوی گروه های جهادی و مردمی با مدیران استان در یک فضای صمیمانه برگزار شد.

حجت الله پارمان اهداف اجرای طرح چله نوکری و خدمت را در مناطق محروم و کم برخوردار استان تشریح و تبیین کرد و گفت: به واسطه این طرح می توان محرم و صفر و قیام حسینی را از مجلس عزداری صِرف، تبدیل به وسیله و ابزاری در جهت حل مسائل و باز کردن گره ی از مشکلات مردم قرار داد.

در نشست صمیمانه ای که به همت قرارگاه جهادی افسران ولایت و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت، گروه های جهادی و مردمی مناطق هدف طرح چله نوکری و خدمت با مدیران دستگاه ها و نهادهای استان بوشهر به نشست و گفتگو پرداختند.

در این جلسات که به مدت 2 روز در سالن مرکز رشد و علم و فناوری بوشهر برگزار شد، از مدیران صدا و سیما، بهزیستی، کمیته امداد، علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، اوقاف و فرهنگ و ارشاد دعوت به عمل آمد.

هر یک از این مدیران حدود یک ساعت پای صحبت های نمایندگان گروه های جهادی و مردمی مناطق هدف چله نوکری و خدمت نشستند و مسائل و مشکلات گروه های هر منطقه را با صراحت بیان گوش دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی و مردمی از مدیران استان بوشهر مطالبه گری کردند

گروه های جهادی و مردمی از مدیران استان بوشهر مطالبه گری کردند