مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:402023-06-24اقتصادي

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد


پاکسازی جزیره نخیلو از توابع شهرستان دیر در راستای توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی مجتمع پارس جنوبی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی عصر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توجه به محیط زیست پیرامونی یکی از شاخص های توسعه پایدار است و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گام های بزرگی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی برداشته است.

بهزاد سالاری تصریح کرد: متخصصان و کارکنان این مجموعه در کنار تولید مستمر و پایدار گاز در یک کار تیمی و فرهنگی جزیره زیبای نخیلو از توابع شهرستان بندر دیر را پاکسازی کردند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش سطح تعامل و همکاری با مدارس شهرستان های همجوار در جهت آموزش و تشویق دانش اموزان همسو با مسائل زیست محیطی بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم با حضور در سطح مدارس و برگزاری اردوهای فرهنگی، توجه دانش آموزان را نسبت به محیط زیست بیشتر نماییم.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته همکاری بسیار ارزشمندی با سازمان های مردم نهاد در شهرستان های همجوار داشتیم و خوشبختانه در سایه همکاری و همدلی دوجانبه توانستیم در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد