مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-24فرهنگي

چند تغییر در نمایش های بخش بزرگسال جشنواره عروسکی


آثار بخش بزرگسال نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک با تغییراتی در فهرست این آثار در قیاس با چند ماه گذشته معرفی شدند.

- آثار بخش بزرگسال نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک با تغییراتی در فهرست این آثار در قیاس با چند ماه گذشته معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نمایش های حاضر در بخش مخاطب بزرگسال نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در صفحه این جشنواره منتشر شده است که بر مبنای آن 15 نمایش در این دوره از جشنواره روی صحنه می روند.

پیش تر قرار بود جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی مهر سال 1401 برگزار شود که به دلیل شرایط کشور در آن مقطع، برگزاری جشنواره به تیرماه امسال موکول شد.

در حال حاضر فهرست آثار بخش بزرگسال جشنواره اعلام شده که در قیاس با فهرست قبلی که سال گذشته منتشر شده بود، تغییراتی دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی این رویداد هنری، اسامی نمایش هایی که در این دوره از جشنواره روی صحنه می روند، به شرح زیر است: آخرین نوار کراپ به کارگردانی درنا کمالو / تهران آن شب مهتاب به کارگردانی ملیحه زحمتکش، زهرا قربانی / شیراز بازی به کارگردانی زهرا سادات عظیمی نیا، وحید حجازی / رشت دویست و هشتادمین شب سال به کارگردانی مرجان پورغلامحسین / تهران زنده به گور به کارگردانی مریم ایرانمنش / تهران سبز-آبی به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند تغییر در نمایش های بخش بزرگسال جشنواره عروسکی

چند تغییر در نمایش های بخش بزرگسال جشنواره عروسکی