مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-27اقتصادي

فعالیت 90 اکیپ دامپزشکی خوزستان در روز عید قربان


مدیرکل دامپزشکی خوزستان از بازرسی بهداشتی و نظارت بر ذبح شرعی دام توسط 90 اکیپ دامپزشکی در استان در روز عید قربان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان از بازرسی بهداشتی و نظارت بر ذبح شرعی دام توسط 90 اکیپ دامپزشکی در استان در روز عید قربان خبر داد.

ناصر عسکری فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 90 اکیپ نظارتی ثابت و سیار متشکل از 120 کارشناس دامپزشکی و 60 روحانی ناظر بر ذبح شرعی، در روز عید قربان وظیفه بازرسی بهداشتی و ذبح شرعی در مکان های مجاز عرضه دام زنده در استان خوزستان را برعهده دارند.

وی افزود: ذبح دام در روز عید قربان امسال در محل های از پیش تعیین شده و کشتارگاه های دام انجام می شود و ناظران دامپزشکی استان خوزستان برای بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در روز عید قربان از ساعت 6 صبح تا 14 در این محل ها مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

علاوه بر آن، اکیپ های سیار نیز برای انجام نظارت های بهداشتی رایگان، آماده اعزام به منازل و محل های در خواستی مردم در استان خوزستان هستند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد: با توجه به بروز بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در چند شهرستان خوزستان و ابتلای چندین نفر به این بیماری، توصیه می شود مردم از خرید دام دارای کنه چسبیده به قسمت های بدون مو و پشم جدا خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 90 اکیپ دامپزشکی خوزستان در روز عید قربان

فعالیت 90 اکیپ دامپزشکی خوزستان در روز عید قربان