مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-24اقتصادي

آخرین وضعیت ابربدهکار بانکی 5000 میلیاردی گلستان/ آغاز بررسی 6 پرونده جدید بانکی


دادستان مرکز گلستان از بازداشت ابربدهکار بانکی استان خبر داد و گفت: به غیر از پرونده 5 هزار میلیارد ریالی این بدهکار، بررسی 6 پرونده دیگر از سایر ابربدهکاران آغاز شده است.

- ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان از بازداشت ابربدهکار بانکی استان خبر داد و گفت: به غیر از پرونده 5 هزار میلیارد ریالی این بدهکار، بررسی 6 پرونده دیگر از سایر ابربدهکاران آغاز شده است.

محمود اسپانلو ظهر امروز شنبه 3 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ابربدهکار بانکی استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: این فرد با استفاده از روابط و اسناد جعلی، حدود 2 دهه گذشته اقدام به دریافت وام 5000 میلیارد ریالی از بانک ملت کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد غیربومی مدعی شده که بخشی از وام دریافتی را پرداخت کرده که بررسی نشان می دهد اینچنین نیست، ادامه داد: این وام بدون کوچک ترین تضمینی به درهم دریافت شده و دریافت کننده وام اقدام به تهیه و ارائه اسناد جعلی و صوری گمرکی تحت عنوان واردات کالا از برخی کشورهای خارجی نموده و با همین اسناد جعلی، کل رقم وام را از استان گلستان خارج کرده است.

دادستان مرکز گلستان با تأکید بر اینکه به غیر از پرونده مذکور 6 پرونده دیگر از سایر ابربدهکاران بانکی در سایر بانک های استان در حال بررسی است، افزود: این وام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ابربدهکار بانکی 5000 میلیاردی گلستان/ آغاز بررسی 6 پرونده جدید بانکی

آخرین وضعیت ابربدهکار بانکی 5000 میلیاردی گلستان/ آغاز بررسی 6 پرونده جدید بانکی