مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-10سياسي

بسیاری دستگاه ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: بسیاری از دستگاه ها اهتمام لازم جهت اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را ندارند.

باید مجدانه پیگیری کنیم تا این قانون که برای حدود 30 دستگاه تکالیفی را مقرر کرده است، - معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: بسیاری از دستگاه ها اهتمام لازم جهت اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را ندارند.

باید مجدانه پیگیری کنیم تا این قانون که برای حدود 30 دستگاه تکالیفی را مقرر کرده است، به طور کامل اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، غلامعباس ترکی معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه در چهل و دومین همایش علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور با اشاره به حائز اهمیت بودن موضوع آسیب های اجتماعی گفت: آسیب اجتماعی یک پدیده با واقعیت اجتماعی است، همانطور که جرم یک پدیده با واقعیت اجتماعی و انسانی است و هیچ جامعه ای خالی از آسیب اجتماعی نیست.

معاون دادستان کل کشور در خصوص هدف گذاری در زمینه آسیب های اجتماعی افزود: هدفگذاری ما باید شناسایی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه در مواجهه با آسیب های اجتماعی باید نگاه جامع داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به مکاتب جدید جرم شناسی و تجاربی که جوامع داشتند، صرفا نگاه سرکوب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری دستگاه ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند

بسیاری دستگاه ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند