مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-05سياسي

بزرگداشت آیت الله اوحدی و اجلاسیه ای که به جنگ نرم دشمن می رود


دومین اجلاسیه علما و طلاب شهرستان زیرکوه که با هدف بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی برگزار می شود یکی از اهداف اساسی که دنبال می کند مقابله با جنگ نرم دشمن در مناطق مرزی ست.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ فردا شهرستان مرزی زیرکوه شاهد برگزاری رویداد اجلاسیه دوم جامعه علما و طلاب این شهرستان با هدف آشنایی نسل حاضر از چهره فرهیخته، علمی و ادیب در حوزه علوم دینی که منشاء خیر و برکات بسیاری برای این خطه محروم و مرزی بوده، است.

این فقیه عالی قدر هم کسی نیست جزء آیت الله اوحدی، با این که می توانست در مراکز حوزوی دینی جهان اسلام (قم، مشهد، تهران و نجف) بماند به درجه اجتهاد هم دست یابد اما احساس دینی که به زادگاه خویش (زهان) داشت به این نقطه محروم و دور افتاده مرزی بازگشت تا هم احیاگر حوزه علمیه این نقطه روستایی در آن زمان باشد و هم منشاء خیر و برکات بسیار دیگری برای مردمان این خطه محروم و مرزی.

اکنون که دشمن با هجمه های بسیار در جبهه جنگ نرم به هر طریق ممکن می خواهد نسل حاضر از دین و جامعه دینی دور کند جامعه طلاب و علوم دینی شهرستان مرزی زیرکوه با هدف جذب نیروهای دانش آموخته حوزه های علمیه این شهرستان در مراکزی چون مشهد، تهران و قم می خواهند زمینه بازگشت آن ها را به این نقطه فراهم آورد جانی تازه در کالبد مساجد و مراکزی که نیاز به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت آیت الله اوحدی و اجلاسیه ای که به جنگ نرم دشمن می رود

بزرگداشت آیت الله اوحدی و اجلاسیه ای که به جنگ نرم دشمن می رود