مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-20سياسي

ثبت مراسم شکرگزاری اهالی نامانلو در فهرست رویدادهای گردشگری کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ثبت مراسم شکرگزاری اهالی روستای نامانلو شهرستان شیروان در تقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ثبت مراسم شکرگزاری اهالی روستای نامانلو شهرستان شیروان در تقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، علی مستوفیان اظهار کرد: مراسم شکرگزاری اهالی روستای نامانلو واقع در شهرستان شیروان که هر ساله در بازه زمانی اواخر تیر لغایت اواسط مرداد برگزار می شود، در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

وی افزود: اهالی روستای نامانلو از روستاهای توابع بخش سرحد شهرستان شیروان و اهالی روستاهای اطراف پس از آنکه برداشت محصولات باغی و زراعی خود را انجام دادند، شورای روستا یا ریش سفیدان، روزی را جهت مراسم شکرگزاری مشخص می کنند.

مستوفیان با اشاره به اینکه برداشت محصول، اواخر تیرماه تا اوایل مرداد به اتمام می رسد و مراسم نیز در پایان همین ایام برگزار می شود، گفت: این مراسم در محلی به نام کوه زکریا که در دشت گلیل واقع شده برگزار می شود و آن هم بدین صورت است که اهالی از شب قبل از آغاز مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت مراسم شکرگزاری اهالی نامانلو در فهرست رویدادهای گردشگری کشور

ثبت مراسم شکرگزاری اهالی نامانلو در فهرست رویدادهای گردشگری کشور